Osveženo: 8.3.2021


Spoštovani,

Imate rezervacijo ali pa ne veste, če bi jo opravili, zaradi nesigurne prihodnosti?

BREZ SKRBI.
V turistični agenciji Ojla skrbimo za to, da je vaša rezervacija varna in zagotavljamo, da zaradi epidemije ne boste oškodovani.

V vašo korist smo prilagodili tudi splošne pogoje, da boste z manj tveganja in brez skrbi opravili rezervacijo.

 

Na tem mestu odgovarjamo na nekaj najpogostejših vprašanj, ki nam jih postavljate. Za dodatne informacije pa smo z veseljem na voljo na naslovu info@ojla.si.

 

Kaj se zgodi z mojo rezervacijo in z mojim vplačanim denarjem, če na izlet zaradi epidemije ne bomo mogli iti?
Če bodo potovanja odsvetovana, bodo odpovedana z naše strani, vrnili vam bomo vplačani denar ali na vašo željo naredili zamenjavo za drug datum ali destinacijo. Izbira je vaša.


V katerih primerih je potovanje odpovedano s strani agencije?

Izlet je odpovedan takrat, ko je država, v katero potujemo, na rdečem seznamu, če so razglašene izredne razmere, če so zaprte meje ali hoteli, oz. če je potovanje odsvetovano s strani ministrstva.

 

Zdi se mi tvegano vplačevati vnaprej. Moram plačati vse, da dobim modro ceno?
Ne. Da si zagotovite modro ceno, je potrebno vplačati 30% akontacije, ostanek pa se plača do 10 dni pred odhodom.

 

Kaj, če se mi bo pred odhodom zdelo preveč tvegano potovati, vi pa izleta ne boste odpovedali?
– Rezervirani izlet ali potovanje (to je prevoz + paket) lahko brez razloga in stroškov odpoveste ali zamenjate do 30 dni pred odhodom.
Rezervirane počitnice (to je samo namestitev) lahko brez razloga in stroškov odpoveste do 15 dni pred odhodom (velja za večino namestitev v naši organizaciji, pogoj za odpoved je naveden pri vsaki namestitvi posebej)
– V primeru odpovedi je vaš strošek 15 € prijavnine ter morebitno vplačano zavarovanje.
– Po preteku tega obdobja so stroški odvisni od časa odpovedi. Pred rezervacijo vam vse natančno pojasnimo, lahko pa si pogoje preberete tudi tukaj

 

Kaj če pred odhodom zbolim, kaj če jaz ali kdo od bližnjih zboli za Covidom, kaj če moram v karanteno?
Svetujemo vam, da vaše potovanje zavarujete z zavarovanjem rizika odpovedi. Zavarovani boste do zadnjega dne pred potovanjem za primer nenadne bolezni, naravne nesreče ali smrti v ožjem družinskem krogu. Nekaj primerov, ko zavarovanje krije odpoved zaradi Covida:

  • ker je bilo ugotovljeno, da imate povišano telesno temperaturo, tudi če je poznejši rezultat testa negativen ali če ste se pozitivno testirali na COVID-19, ne da bi pokazali simptome
  • če imate simptome COVID-19
  • ker ima bližnji sorodnik, ki živi v istem gospodinjstvu, COVID-19 in je vaša prisotnost nujno potrebna
  • ker bližnji sorodnik, ki živi v istem gospodinjstvu, zboli za COVID-19 in morate iz tega razloga ostati v karanteni.

Še več pojasnil in primerov, ko kritje ne obstaja, najdete TUKAJ
Zavarovanje lahko sklenete v agenciji, ob rezervaciji vašega dopusta, ali kasneje.

 

Kaj če zbolim na potovanju?
Svetujemo vam, da sklenete zdravstveno zavarovanje z asistenco, ki krije bolezni, nezgode, transporte in drugo asistenco – tudi v zvezi s Covidom, če država ni na rdečem seznamu.

Zavarovanje lahko sklenete v agenciji, ob rezervaciji vašega dopusta, ali kasneje.

Več pojasnil v zvezi z asistenčnim zavarovanjem najdete TUKAJ.

 

 

 

Ojla!

»Ojla je okrajšava za osti jarej, ki je najstarejši znan, slovanski, zapisan pozdrav ali napitnica, ki pomeni OSTANI ZDRAV in mlad«.

 

Spremljajte nas na našem FACEBOOK PROFILU

 

Uporabne povezave:

Uradno spletišče Evropske komisije z vsemi informacijami o potovanjih med koronavirusno pandemijo (varnost v prometu, omejitve potovanj, pravice potnikov, nasveti, dokumenti,…)
Ukrepi na mejnih prehodih
MZZjeva preglednica pogojev za vstop in izstop po državah
Nacionalni inštitut za varovanje zdravja – informacije za potnike
Nacionalni inštitut za varovanje zdravja – ključne informacije
GOV – informacije za potnike