NA MLJETU

Pozdravljeni !

To vas moram pohvaliti, kako nam z na F.B. objavljenimi slikami obujate res zelo
lepe spomine na potovanja z vami !

NPR. Mljet, kjer sem doživela prijetno presenečenje nad razsežnostjo, lepotami bogastva
narave in čistoče. Prijaznost ljudi nam je dala notranje zadovoljstvo. Postrežejo z izvrstno
hrano…. !

In kaj lahko še na to rečem kot HVALA za vaš trud in izvrstno pripravljeno potovanje kot
je bilo na Mljet in seveda še vsa ostala, ki so sledila …

Želim vam še veliko uspehov na potovanjih!

Verica

Posredujem mail, ki me je izzval, ko sem ga že v ponedeljek zjutraj, prvi dan, ko sem se vsa srečna in vesela vrnila iz lepih prvomajskih počitnic na Mljetu v organizaciji vaše agencije. Razjezilo me je, ker vsi iščejo samo neke napake, vzroke za reklamacije, kritiziranje in ne vem kaj še, samo nič lepega in pohvalnega nihče ne najde v ničemer več. In to me žalosti. Opazila sem, da so tudi v naši skupini na Mljetu bili ljudje, ki so kot sršeni opazovali kaj in kje bi bilo kaj narobe, da bi lahko uveljavljali svoj prav, neke svoje neutemeljene pravice, neke reklamacije ali ne vem kaj. Ljudje prav čakajo na kaj se lahko vsedejo in da uveljavljajo ne vem kaj, saj praksa kaže, da so prav vzpodbujeni za tako ravnanje – najbrž tudi s takimi maili od Zveze potrošnikov. In to mi ni všeč, zato sem vas tudi poklicala v ponedeljek, da pohvalim, zdaj pa na vašo željo tudi to pišem, kot sem obljubila. Da pa prej teden ne mine, ko dnevi tako drvijo mimo mene, bom kar zdaj na hitro utrnila nekaj misli, da ne pozabim. Ne, ne saj ne bom pozabila, sem si kupila tudi knjige o Mljetu, pa obujam lepe spomine., samo čas me daje, žal….

Ko sem prebrala vašo ponudbo za prvi maj, mi je bila zaradi mnogo zapisanih aktivnosti, všeč Korčula, vendar sem tam že nekajkrat bila in sem se s težavo (ker ste mi rekli, da ni teh aktivnosti na Mljetu) odločila za Mljet, ki sem ga imela že nekaj časa ogledanega. Pa je prišlo presenečenje in sicer z ga. Vlasto – vašo animatorko, ki je imela polno vrečo idej. In sicer:

Že zjutraj ob 7. uri smo se z brisačami dobili pred hotelom, kjer nam je dala robčke – serviete v katere smo se brisali pri čiščenju nosa in izkašljevanju…. in nam je s tem pokazala, da jih naslednji dan moramo vzeti že sami.

S hitiro hojo smo pot nadaljevali proti Malemu jezeru, med potjo delali razne vaje, tudi z brisačami, t.j. gibalne, vaje za ravnotežje, za oči, dihalne…… Vse super naštudirano. Nato smo tekli do osončenega dela Malega jezera, se slekli in vsi razgreti oz. ogreti šli v vodo, najprej brrrr, potem pa čisti užitek! Lahkotnost bivanja se je zarezala vsakemu do srca. Čudovito, res.Vmes pa veselo čebljanje in užitek življenja.

Ni bilo težko mene dobiti za to, vendar meni je bila sreča popolna, ker se je teh vaj udeležil tudi moj mož, ki se ne ukvarja s toliko rekreacije kot jaz, čeprav ve, da je potrebna, saj je na odgovornem delovnem mestu in zato mu je taka oblika dopustovanja zelo koristila Z Vlastinim načinom vodenja je bilo vse lažje in bolj všečno. Čestitke, res. In tako smo šele po 9.uri, po dveurni rekreaciji šli na zaslužen zajtrk brez slabe vesti.

Midva se izleta v Dubrovnik žal nisva udeležila, ker sva že večkrat bila tam, tudi na najvišji vrh otoka nisva šla, ker sva raje ležala na plaži in se kopala tudi v morju, pa raje sva malo “solista” sva se pa udeležila vodenega ogleda otoka z lokalnim odličnim vodnikom g. Vojvodo in z ga. Vlasto. Tudi ta dogodek je bil odlično organiziran in pripravljen do potankosti.

Če bi jaz vedela, kaj vse me čaka na Mljetu z ga. Vlasto, se bi še mnogo lažje in prej odločila za to destinacijo in zato mogoče upam, da nevsiljiv predlog, da kadar imate ga. Vlasto za animatorko, lahko mirno zapišete napr.namesto jogijskega pozdrava soncu kot na Korčuli, lahko napišete: Lep začetek dneva, ali pozdrav novemu dnevu, ali s prebujeno energijo v novi dan, ali karkoli, samo da se ve, da nekaj bo. Mislim, da smo ljudje kar željni tega in si na dopustu vzamemo jutranji čas, da nekaj dobrega storimo za sebe. In ga. Vlasta je pravi človek za to. Je polna elana, dobre volje, vzpodbujanja in veselja do dela in življenja.

Mislim, da je to že kar tržna niša, ki jo je potrebno aktivirati. In ga. Vlasta je kar pravi človek za to. Srčna, vesela, dobrovoljna in z dosti znanja.

Res sem navdušena z vsem, kar sem dobila. Meni osebno je bila ta rekreacija kot smetana na kavi , zaradi tega je bilo vse lepše in oh in hoh, še posebej, ker jo sploh nisem pričakovala, saj ste mi rekli, da je ne bo.

Ker sem pred kratkim nehote zbrisala dopis, ga bom zdaj kar poslala, da se še enkrat nekaj takega ne zgodi, zato se vam še enkrat najlepše zahvaljujem in vas lepo pozdravljam – tudi ga. Vlasto. In seveda, upam, dase še kdaj in kje srečamo.

LP Lidija M.

Pozdravljeni!

Po enem mesecu, ko sem zbrala vtise, stokrat pregledala fotografije in še večkrat podoživela dopust na Mljetu, sem se odločila, da se vam zahvalim.

Z možem sva bila kot edina prijavljena za dopust na Mljetu v zadnji dekadi pravzaprav priviligirana pred ostalimi. Imela sva prevoz z avtom, svojega vodiča….. Skratka, bilo je fenomenalno, Mljet nepozaben, vreme za oktober noro. V družbi Mirana je bilo super, vožnja prijetna, večerne degustacije pa naj ostanejo naša mala tajna.

Z vami greva sigurno še večkrat, sploh, če bo Miran za vodiča.

Še enkrat hvala, splet okoliščin nama je bil naklonjen in doživela sva čudovit jesenski dopust.

Davorka in Željko L.

Zahvaljujem se vam za čudovit izlet na otok Mljet.

Bilo je dobro organizirano, videli smo vse pomembne znamenitosti na otoku. Namestitev in prehrana v hotelu sta bila zelo kvalitetna, nasploh je vse osebje in domačini izredno prijazni. Posebno bi pohvalil vodnika in organizatorja vseh aktivnosti, Igorja Rosino, ki je neumorno skrbel za vse nas in ustvarjal dobro voljo.

Takšnega potovanja se bom še kdaj z veseljem udeležil.

Lep pozdrav

Rudi Krajnc

NA KORČULI

Pozdravljeni vsi!!!!

prvomajski prazniki, preživeti na Korčuli so za mano in zato se želim iz srca zahvaliti celotni ekipi, ki je bila z nami, torej, Igor, Petra, Taša, Miran, Gregor in Edi.

Še posebej Miranu za vsakdanje špile, Gregorju, ki je bil naš uradni spremljevalec in šefu Ediju za organizacijo koncerta klape Kumpanji, ki je bil vrhunsko doživetje.

Tudi celotni spremljevalni program je bil zelo dobro pripravljen, tako, da je bilo za vsakogar nekaj, če je seveda želel.

Tako, da tudi okvara avtobusa nazaj grede ni uničila čudovitih občutkov in spominov.

Vsem iz srca hvala, res je bilo enkratno.

Prav tako velja zahvala tudi vsem vam, ki ste urejali in pripravljali administracijo, brez vas ne bi šlo.

Upam, da še potujem z vami in vsem želim še velik uspeha.

Lp Bety B.

Pozdravljeni,

Rada bi se zahvalila za čudovit dopust. Res sem srečna, da sem potovala z vašo agencijo.

Res lepo ste organizirali izlet in se potrudili, da smo se res imeli lepo. Hvala vam in vsem animatorjem, ki so tako ali drugače skrbeli za nas.

Jaz veliko potujem, vendar v glavnem Egipt, Tunizija, Turčija,… sedaj pa sem ugotovila, kako je lepa Dalmacija in kako prijazni in topli so domačini.

Lepo pa je tudi vedeti, da so dobre ali tudi celo boljše druge agencije kot je… (ime bomo izpustili:))

Sigurno se bom še vračala na Korčulo.

Še enkrat hvala.

Lp Mirjana K.

Na koncu smo nekam ušli, A BILO JE LIPO I BILO JE FINO !!

Hvala za ves vaš trud vsem vam !!

Trio adijo M. M. V.

NA MURTERJU

Pozdravljeni!

Glede na to, da sem prvič koristil vaše usluge sem se odločil, da se vam javim po končanem oddihu.

S partnerico sva bila na Murterju in se imela čudovito.

Vse, kar ste navedli v ponudbi je bilo realizirano.

Osebje hotela je bilo na visoko zavidljivi ravni.

Hrana in soba sta bila enkratna.

Ko bova spet imela namen kam odpotovati, se bova najprej obrnila na vašo agencijo, ki naju je kljub nekaterim pomislekom, prijetno presenetila.

Želiva vam uspešno delo in čimveč prometa, vedeti pa morate, da se kakovost uslug ne dosega sama od sebe.

Obdržite kvaliteto in stranke se bodo z veseljem vračale k vam.

Lep pozdrav in Srečno

Peter in Darija

NA VESELI KARAVANI

Ojla.

Tak je namreč tudi moj pozdrav. Moram napisati nekaj pohvalnih besed o potovanju z veselo karavano. Bila sem namreč izžrebana in tako sem prvič imela priliko biti dva dni v dobri družbi. Že pri vstopu na avtobus v Žalcu sem vedela, da bo to nekaj uric prijetnega druženja z neznanimi ljudmi. Vožnja je bila čudovita po zaslugi dobrega šoferja in zelo zabavnega vodiča Gregorja,ki kar dobro obvlada svoje obveznosti, naložene od šefa Edija. Oba dneva se je nadvse trudil z nami, nas zabaval in razveseljeval, mi pa smo brezskrbno uživali tudi ob tako sončnem dnevu. Pohvala pa velja tudi našemu korošcu Miranu, ki ravno tako daje vse od sebe, da je nam potnikom lepo in da nam Taki izleti ostajajo še dolgo v spominu ali pa so nepozabni. Še enkrat hvala za čudovito VESELO KARAVANO in prav lep pozdrav iz koroške pa še kdaj na snidenje.